vrijdag 30 maart 2012


Kindermuseum ism Link=Brussel
22/04: Bezoek tentoonstelling ‘Vertel me je verhalen!’ - Visite expo ‘Raconte-moi tes histoires!’

Na gezellig samen te lunchen, vertrekken we vanuit Camelia naar het kindermuseum in Elsene. We bezoeken er de tentoonstelling ‘Vertel me je verhalen’. Schrijf je in en kom mee genieten van de brede waaier aan activiteiten (verhalenworkshop, massage,  circusanimatie, grimeren, muziek, …). Je kan natuurlijk ook rechtstreeks naar het museum gaan.
Après avoir mangé ensemble, nous partirons de Camélia au Musée des Enfants à Ixelles. Nous visiterons l’exposition ‘Raconte-moi tes histoires’. Inscrivez-vous et venez profiter du large éventail d’activités (ateliers d’histoires, massage, animation cirque, grimages, musique, ….). Vous pouvez aussi y allez directement.
Wanneer ?       Afspraak om 12u bij Camelia in de Marcqstraat 17, 1000 Brussel OF rechtstreeks in het Kindermuseum vanaf 13u.
Waar ?              Burgemeesterstraat 15, 1050 Elsene
Voor wie ?        Gezinnen met kinderen tot 12 jaar.
Prijs ?              1 euro (als je samen met Camelia gaat, inschrijving is verplicht) – Vrije toegang + zonder inschrijving (als je rechtstreeks gaat)
Contact ?       papas.camelia@gmail.com – 02/2236283
Quand?          Rendez-vous à 12h chez Camélia à Rue Marcq 17, 1000 Bxl OU directement dans le Musée des Enfants dès 13h
Où?                  15 Rue du Bourgemestre, 1050 Ixelles
Pour qui?           Familles avec enfants jusqu’à 12 ans
Prix?                 1 euro (si vous allez ensemble avec Camélia, inscription est obligatoire – Entrée libre + sans inscription (si vous y allez librement)
Contact ?          papas.camelia@gmail.com - 02/2236283

Geen opmerkingen:

Een reactie posten